صفحه اصلی / مقالات / اسپیکر برند میکرولب

اسپیکر برند میکرولب

شاید تا کنون نام میکرولب را شنیده باشید،برند میکرولب یک برند ایرانی بسیار با کیفیت در حوزه تولید اسپیکر و لوازم کامپیوتر و شبکه می باشد.

میکرولب تولید شرکت بیت پرداز است که در سال 1368 تاسیس شده و تولیدات اولیه شرکت لوازم الکترونیک و لوازم جانبی کامپیوتر و تجهیزات مخابراتی بوده که در توسعه شرکت، امروزه اسپیکرهای بسیار باکیفیت و مدرنی را تولید می کند.

خیلی از اولین ها متعلق به شرکت بیت پرداز می باشد که صادرات لوازم الکترونیک و کامپیوتری را به کشورهای حاشیه نظیر امارات را انجام داد و اولین صادر کننده لوازم صوتی و تصویری و اسپیکر هم هست.

درباره شرکت میکرولب

در سال 1379 كارخانه ميكرولب به بيش از 4500 متر مربع و بيش از ۴۰۰ كارمند وسعت يافت تا از يك کارگاه کوچک به يك کارخانه عظيم با متخصصان ويژه صوتي با مليتهاي متفاوت تبديل شود تا بتواند درخواستهاي كاربراني كه به دنبال صدايي فراگير و اسپیکرهای حرفه ای هستند را مرتفع سازد و در اين بين، روزانه متقاضيان محصولات microlab افزوده مي شود.

با رشد سريع تقاضا در تمامي نقاط جهان، كمپاني ميكرولب مساحت كارخانه خود را به بيش از ۱۵۰ هزار متر مربع افزايش داد و همچنين فعاليتهاي خود را در توليد محصولات it ديگر از قبيل : MP3 PLAYER , SB PEN , FLASH MEMORY,CASE ,POWER , KEY BOARD, MOUSE متمركز كرد و محصولاتي با كيفيت بالا را به بازار جهان عرضه كرد و در سال 1383 قسمت AV كارخانه ميكرولب نيز توانست ۱۰ مدل از محصولات صوتي HI FI را طراحي و توليد كند.
اما با وجود توليدات متفاوت دست از ساخت اسپيكرهاي حرفه اي و خانگي بر نداشته و محصول جديد خود با نام A-6332را براي آنهايي كه به دنبال صدايي متفاوت هستند را روانه بازار كرد . اين سيستم صوتي با قابليت اتصال به دستگاههايي همچون PC,Mac,ipod,CD&DVD Player , mp3 Player و هر دستگاه پخش كننده ديگر به كاربر اين امكان را مي دهد تا از ديدن فيلم مورد علاقه خود، موسيقي زيبا و يا يك بازي مهيج كمال لذت را ببرد . سيستم A-6332 با دو اسپيكر Satellite 2.5” و يك Woofer 6.5” به همراه آمپلي فاير صفحه ديجيتال با توان خروجي ۴۸W RMS خود صدايي مافوق تصور در محيط ايجاد مي كند و با افكتي چند بعدي فضا را به تسخير خود در مي آورد .

بهترین اسپیکرهای پرتابل میکرولب

مدل 82 مارول

بسیار با کیفیت و با طراحی بسیار زیبا نظر خیلی از مخاطبان را بخود جلب کرده است.

اسپیکر 121 میکرولب FLAME شارژی

اسپیکر 121 میکرولب FLAME شارژی

این محصول نه تنها کیفیت بسیار زیادی دارد بلکه با قدرت خود مهمانی شما را به بهترین نحو مدیریت می کند.

اسپیکر 1204 میکرولب سیستم صوتی خانگی

اسپیکر 1004 میکرولب ( پخش کننده خانگی )

این اسپیکر پرقدرت برند میکرولب کمی بزرگتر از بقیه این گروه می باشد و صدای بلند و کاملی را ارائه می کند و برای خانه و برگزاری مجالس بسیار گزینه مناسبی می تواند باشد.

پارتی باکس 606 میکرولب BASIC

پارتی باکس 606 میکرولب

این اسپیکر ارزانترین اسپیکر میکرولب می باشد که با توجه به جثه کوچکتری که نسبت به بقیه دارد اما صدای قابل قبول و با کیفیتی را ارائه می دهد و مناسب برای مهمانی های خودمانی و کوچک است و حتی با وزن سبکی که دارد می توان آن را در بیرون از خانه هم استفاده کرد.

برای تماس با نمایندگی میکرولب در تهران با شماره های سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی فرمایند، برای خرید اسپیکر برند میکرولب از بزرگترین فروشگاه اسپیکر از نمایشگاه اسپیکر همکار اسپیکر دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *