صفحه اصلی / مقالات / بهترین اسپیکرهای چمدانی

بهترین اسپیکرهای چمدانی

مقاله بهترین اسپیکرهای چمدانی

اسپیکر چمدانی چیست

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که توی مهمانی های خودتون دنبال یک اسپیکر بزرگ پر قدرت باشید اما این مدل اسپیکرها بسیار سنگین هستند،اما مدلی از اسپیکرها وجود دارد که با طراحی که دارند استفاده از آنها بسیار آسان بود و حجم صدای خوب و قابل قبولی را ارائه می دهند این نوع را اسپیکر چمدانی یا ترولی می نامند که با داشتن دسته و چرخ کاملا به شکل یک چمدان هستند

در ادامه مقاله همکار اسپیکر تصمیم گرفت که برای دوستداران این اسپیکر و برای راحتی تصمیم به خرید آنها چند مدل از بهترین اسپیکرهای چمدانی برند پرووان و پی نت را لیست کند با ما همراه باشید.

بهترین اسپیکرهای چمدانی

اسپیکر چمدانی 4955 پرووان

مشخصات 4955 پرووان

این اسپیکر خوش ساخت محصول شرکت پرووان بوده و از صدای خوبی برخوردار است جنس بدنه آن از چوب است و در قسمت عقبی خود دارای 2 عدد چرخ است که به کمک دسته بالای اسپیکر به راحتی قابل جابجایی می باشد این اسپیکر دارای میکروفن و حالت tws هست که میتوان صدا را میکس و طبیعتا در مهمانی ها و مراسمات مولودی و …. به راحتی از آن استفاده کرد.

مشخصات کلیدی این اسپیکر
ابعاد ۶۰۰×۴۰۰×۴۰۰ میلی‌متر/وزن ۱۱۸۵۰ گرم/نوع اتصال باسیم/بلوتوث/بی‌سیم/قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه دارد

اقلام همراه بلندگو

میکروفون بی سیم/ ریموت کنترل /کابل شارژر به همراه آداپتور

اسپیکر چمدانی 4960 پرووان

مشخصات 4960 پرووان

صدای خوب و رسا همیشه برای اجرای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد، عروسی و …… و یا هر مراسم دیگری نیاز به یک سیستم خوب صوتی است که صدا را به‌صورت واضح و در شعاعی قابل قبول با کیفیت بالا پخش کند.

این سیستم صوتی خوب دارای یک ساب ووفر است که قدرت خروجی صدای آن بالا است و از ساب 10 اینچی برخوردار است که کیفیت بالایی را با توان 80 وات خود تولید می کند.

ویژگیهای کلیدی ای اسپیکر

  • نوع اتصال :با سیم,باسیم,بلوتوث,بی‌سیم,بی‌سیم و باسیم,
  • نسخه‌ی بلوتوث :5
  • میکروفون :خارجی
  • رابط‌ها :Bluetooth,USB,جک 3.5 میلی‌متری صدا,شیار سیم کارت

اسپیکر چمدانی 4965 پرووان

مشخصات 4965 پرووان

در ابعادی معادل طول 25، عرض 16 . ارتفاع 32 سانتی متر طراحی و تولید شده است. جنس بدنه اسپیکر از پلاستیک ABS و پلیمر کربن است که در صورت قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم اتش و حرارت زیاد شعله ور نمی‌شود.
وزن این اسپیکر پرتابل معادل 1.7 کیلوگرم می‌باشد که وجود یک دستگیره در قسمت پشت اسپیکر باعث می‌شود تا حمل اسپیکر برای مصرف کننده راحت‌تر باشد. جلوی اسپیکر یک LCD تعبیه شده تا مصرف کننده بتواند حالت‌های مختلف اکولایزر، میزان صدا، حالت‌های اتصال و… را مشاهده کند. داخل بخش جلویی یا همان Tutor چراغ LED طراحی شده تا هنگام استفاده جلوه زیبایی به آن ببخشد و در تاریکی قابل تشخیص باشد.
در قسمت بالای Tutor اسپیکر PSB4910 پرووان یک پنل کاربردی جهت کم و زیاد کردن صدای اسپیکر، کم و زیاد کردن صدای میکروفون، عقب و جلو زدن موسیقی، تنظیمات اکولایزر، تنظیمات حالت اتصال و پورت‌های اتصال از جمله پورت USB Flash، پورت AUX، محفظه TF Card، یک عدد پورت اتصال میکروفون و یک پورت جهت اتصال کابل Micro-USB جهت شارژ دستگاه تعبیه شده‌اند.

ویژگیهای این اسپیکر

  1. باتری 2400 میلی آمپر لیتیم پلیمری و مدت زمان شارژ حدود 3 تا 4 ساعت
  2. قابلیت شارژ موبایل
  3. تنظیم 6 حالت اکولایزر
  4. توان خروجی 12 وات با مدت زمان پخش مداوم 5 ساعت
  5. وجود میکروفون سیمی با قابلیت خاموش و روشن کردن و کم و زیاد کردن Bass صدای قابل پخش از طریق پنل کاربردی روی اسپیکر
  6. پورت USB و TF card تا ظرفیت 32 گیگابایت
  7. پورت AUX جهت اتصال مستقیم
  8. قابلیت مکالمه
  9. فرکانس رادیویی در بازه 87.5 تا 108 مگاهرتز

اسپیکر چمدانی CH-8612 پی نت

مشخصات CH 8613 پی نت

محصولی با کیفیت و با ظاهری خلاقانه و جذاب است که توجه هر کسی را به خود منعطف می کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این اسپیکر را منحصر به فرد می کند دسته چمدانی و چرخ های زیر آن است که مثل یک چمدان می شود آن را حمل کرد و در هر شرایطی استفاده نمود.

پخش صدای اسپیکر به لطف سیستم تنظیم صدا و موسیقی و اسپیکر قوی آن راضی کننده به نظر می رسد و صدایی واضح و بلند را ایجاد می کند. اما در قسمت جلویی آن، چیزی که خیلی جذاب به نظر می رسد نورپردازی خود اسپیکر است که با دو نور کوچک در دوطرف و نورپردازی مرکز دستگاه جذابیتی دو چندان را برای اسپیکر به ارمغان آورده است. از دیگر ویژگی های اسپیکر مدل CH-86 می توان به باند ۸ اینچی مجهز به ساب ووفر اشاره کرد که وظیفه ی پخش موسیقی با بالاترین کیفیت را برعهده دارد.

اسپیکر چمدانی CH 8613 پی نت

اسپیکر CH 8613 پی نت

این اسپیکر قابل حمل است و به همین علت طوری طراحی شده تا در هر مکانی بتوان آنرا به همراه خود برد.دستگیره چمدانی و چرخ های قسمت پایینی محصول قدرت حمل خوبی را به کاربر می دهد و به لطف اینها حمل این اسپیکر آسان تر شده است.یک بلندگوی ۸ اینچی با توان خروجی ۱۵ وات در مرکز دستگاه قرار گرفته که وظیفه پخش صدای اسپیکر را بر عهده داشته و همچنین با نورپردازی LED سعی شده تا مدل ch86 ظاهری جذاب تر داشته باشد.

  • کیفیت فوق العاده
  • صدایی بسیار شفاف با بیس قدرتمند
  • دارای پورت USB و Micro SD و AUX، بلوتوث

برای کسب اطلاع و مشاهده بیشتر محصولات چمدانی به دسته اسپیکرهای ترولی در سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *